06 April 2011

♥♥ sharing IS caring ♥♥

hye blogger :))
hye stalker !! :)
anda sihat arini ? tone mood anda ? :)
dah2 klu yang tgh bersedih tuh ke , yang tgh kecewa , yang tgh depressed gile tuh , pe kate kyte move on ! da time tuk bubah kan :) da bukan mase lagi la na pkir sume prob tuh , takkan ade kemajuan (= *muke semangat :))
dulu aku ade pembimbing yang gile setia bagi aku semngat ! tapi skg da ntah ke mne , masalah aku ta penah dye dengar lagi *sayu :(
so .. aku da kene berdikari sendiri :) setiap masalah ? aku kene settle kan sendiri cari penyelesaian sendiri ! huh ! tapi susah :(
jadi buat penyelesaian dengan lupekan sume nye !
pergi mamposs dengan masalah tuh , aku da ta berminat na pikir !
ko ta nak kawan aku ? just go to hell :)
------000------
sooorryyy stalker !
aku da mule mengarut sbb perasaan berserabut tuh owez ggu aku ! ggrr !
jum jum jum tukar topic !
entri kali ni aku na share ngan korang somthing :) bagi yang da tao tuh diam je la k . yang ta tao klu berminat jum ekot :))
------000------
**FACEBOOK skin (=
kdg2 rase busan kan unline tade keceriaan langsung !
da lah hati beserabut tgok lak bende yang langsung tade bg semangat naek :)
so aku pilih dengan care ini :))
**nice tak :))
this is mine :))
xtualy kalau korang ta minat or da busan ngan layout yang same , tape korang stil bole tukar yang len . no worries ! bkn yang aku post ni je skin yg de , still byk lagi beribu2 layout yg korang suke oke :)) *same like me , aku pon da berkali2 tukar layout sehingga la smpi ke yg ini :))
-----000------
so how? na try ?
just click kt bwh ni ye :)


and ikut je langkah2 yang di beri :)
sgt mudah dot com (=
selamat mencube stalker ! :))

4 comments:

Anonymous said...

cantik ! nak juga lahhh (:

dylalola said...

ouch yup ! nicee :)) try la oke oke :)) tq !

Anonymous said...

hot entri...
sharing...
hehehhe

Anonymous said...

dylalola lola lola lola hehehhe...
cantik blog ko...
buat utk jugak ar klu bran..
hahahah...
good luck wehhh....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola