17 April 2011

♥♥ Genting Highland Lagi ♥♥

sejak-sejak ni nape la selalu sangat aku mendaki bukit ni kan :DD engat second entri na cite pasal party bufday Baby Qayyum Mikail *tapi over je last entri konon na pergi la ni p last2 aku pilih plan laen haha ♥♥ plan na naek genting ni mmg da 1week da ktorang plan and konon'y engat ta jadi sb mcm tade angin je yg mengatakan plan ni jadi . but akhir'y plan di teruskan . terima kasih gulagula manis saya :)) ♥♥
dari bawah na ke atas ktorang g by car , n dari atas na ke atas tuh lagi ktorang saje na try cable car :)) cmni lagi hapening klu nek cable car dari drive sndri kan :DD da lame ta naek tinggi cenggini serious gayat tuh ade lagi rupenye huhu
xtualy ktorang dari KL pon da kul bape sbnar'y da petang sgt pon huhu . so sampi atas dlm kul7 cmtu , teringin gile na men outdoor ! engt ta sempat rupenye masih byk mase lagi :DD lalala saya sgt seronok dan saya tak tipu !! SUMPAH besh :)) so beli tiket pe ape lagi jum jadi budak kecik kejap hehe :DD
semua permainan ktorang try , xkan lepas peluang kali ni haha ! tapi na berkayak je ta sempat , da late sgt lagipon ramai sgt yang beratur huhu . konon2 try la game tepi2 tuh harap gile dapat teady bear p satu teady pon ta dapat HAHA ! pape pon besh gile ta dapat pon saya tao awak tetab mencube yang terbaek kan sygs :))
dulu waktu first time aku try bende alah ni sumpah aku pernah berikarar yang aku ta kan naek lagi and ta kan penah rase na menube lagi , tapi ntah kenapa la time ni hati aku gile panggil suh2 aku naek jugak . isshh aku ta berani la ! but finally aku NAEK jugak haha ! tapi kali ni punye trying ta same ngan dulu . kali ni kat atas tuh aku terus terdiam ta terkate ta mcm before mulut aku je yang kedengaran menjerit HAHA ! tapi akhir'y tak bole na tahan n aku menjerit jugakk ! AARRGGGHHHHHH !!!! MAMA !!! haha
wait wait ! babe i mamam gulagulakapas la ! HAHA teringat kat cgulakapas :P sangat manis mcm awak la sygs lalala :DD

whatever IS aku gile seronok kali ni , even bape jam je kat atas tuh p tetab akan menjadi kenangan kita kan babe . hope kita tak kan lupe sampai bile2 bole ta ?? saya da mencube yang terbaik tuk gembirakan hati awak n ta nak awak sedih2 , sb kesedihan awak adalah air mate saya ! ceewaahh !! *klu na muntah saya ambilkan baldi ye :)
wat mase ni pict ni dulu yang bole di uplode, sb pict laen sume lam camera memory so ta sempat na uplode *yeke :)) jadi nya pict saya je la yang boleh aku kongsikan wat mase ni oke . de mase saya uplode yang lain pulak :) now na siap2 gi keje da lambat sudah ! :DD

♥♥ iloveyou more :* ♥♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola