26 April 2011

♥♥ ape maksud sebenarnya ?? ♥♥

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?
Apa kau buta, apa kau pura-pura suka”

sejak akhir2 ni ade je la bende yang ta kene ngan ktorang , ade je la bende yang bole wat ktorang bertengkar , ade je la bende yang na di ukit2 . kenapa eyh sume rasa tuh mesti ade ? bila ade yang mule bagi pendapat dorang kate like fall in love la ade je bende yang ta kene huhu . klu cmni la rase nye fall in love , rase nye bek rase tuh ta perlu wujud sebab sangat la sakit and tetibe kita akan jadi manusia yang gile sensitive , pantang de silap sikit mesti na melenting ! **aku fall in love ? haha tidak masuk akal jangan percaya ye !! :)

tapi nasib bek la sebelah pihak lagi jenis yang memahami , jenis pandai men peranan bile aku mule da jadi singa :) **aku singa dan dye air ! lalala :DD **perasan da ni :P tapi btol la aku ta paam ngan perasaan aku sendiri , ape yang aku rase skg ntah aku pon ta bole na bace !! isshh sewel da aku ni huhu ! tapi kan bab kata fyn jamal

Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi

haha aku mmg la baran tapi kalau ta marah mean ta cemburu , and klu aku ta cemburu aku tade la sayang kau , tapi kau ta paham kan kenapa aku marah !! isshh . kau selalu cakap aku suke cari point , tapi ta tao nape bile aku gaduh ngan kau aku ase sweet sgt :) and kita pon ta penah kan gadoh lelame paling lame pon satu jam da oke ♥ **itu kelebihan aku dan kau :P

“Sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua–

Saya kenal sayang saya”


dah dah dah , entry yang merepek kali ni haha ! saje na kongsi kisah cerita :) aku selalu je baring sebelum tido and memikirkan semua ni , knp aku stil bkwn ngan kau padahal da selalu nyatakan kau dan aku ada mungkin tidak serasi . tapi bile sehari ta contact hidup ase cam ta cukup sempurna ! dah dah ta nak da merepek cukup la ni je aku merepek , kang wat di gelak orang bile bace , but aku na KAU senyum bile kau bace ni ye :) soory babe malam ni malam perasan aku kot ! haha ♥

Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli orang kata

Baju ronyok tak apa
Asal pakai selesa


last last , aku na kau tahu


Aku mudah baran tidak semena
Mana boleh tahan angin cemburu buta
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala
Aku punya manja, kau saja boleh rasa

RAHSIA KITA BERDUA..


♥♥ iloveyoulawahaisigulagulamanis ♥♥


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola