31 March 2011

♥♥ terima kasih kawan ♥♥

mood dtg keje td gile semangat na kje konon2 rini last petang sok da stat moning shif, tapi smpi2 je trus dapat cite yang agak menyakitkan ati! ggrr !! sumpahh klu aku bersuare sket je lagi air mate aku mesti jatuh huuhu. so amek keputusan diamkan diri :((
------00------
rupenye senior sorang pat aku kerja ni jadi gak benti bagi rsgn latter 24hour ! issh la automatic roster change !
yang jadi mangsa ? ?
aku lah sape lagi, sbb ape ??
sb aku diam selame ni !!
wtf ! wth ! OMK (Ohh Mak Kau Lah !)
mood laarrriii !!! rase na benti keje asyik main2 kat kpale aku ni ! ta sabar na cari keje lain. petang tuh lak kawan baik aku c nurul dania berlanja saya cake :)) nice skly ! :P sedikit sebanyak ley wat aku redakan kemarahan :)) aku mmg gilakan cake, ice cream *mcFlurry and choclate *snickers ! nyummyy ! ;DD
TERIMA KASIH PET
NURUL DANIA :))
apreciate !
♥♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola