30 March 2011

ada apa dengan CINTA ♥♥

hey blogger ! yess untuk pengetahuan anda sume tamat sudah shif malam aku ! haha over kan na bagi tao jugak :p mmg la org kate shif malam best senang ta busy, tapi kalau sampi seminggu ta tido malam bole jadi penyakit la u guys ! so ape bikin ? umm lets check it out :DD

siang byk abeskan mase dengan baby princess saya Qisstina Qadisha :)) suke layan telatah dye yang baru na belajar jalan setapak 2 tuh haha, coomeelll ! malam pulak ? well dulu aku ni sorang yang gile addict ngan love novel, uma aku beterabur ngan novel je sampi mak aku hari2 bising suh jual. isshh la ! tapi lepas je aku stat kje kat eastin hotel petaling jaya ni aku da mule kurang ngadap novel lagi (konon 1st keje kulu kilir bwk novel) but now ? haha langsung ta pegang lagi umm (=

na jadi cerita malam punye kes ingat na bukak balik la novel2 lame, p mmg malas gile na pgang so duk sorang2 baring tas katil lam bilik on wifi gune vivaz pro kuh ni bukak google haha. teringin nak layan cite *ADA APA DENGAN CINTA :) so satu2 epsode aku ekot lam google tuh haha . ternyata layan gile cite dye nak lak bila tyme berpuisi tuh isshh la ! jangan tanye knp air mata aku melimpah2 keluar turun ke pipi haha *TER emosional lak :P

whatever is aku mmg sorang gadis yang gilakan puisi2 cinta :) jiwang kan ? tapi tape bile bace puisi2 tuh hati saya menjadi tenang setenang air di kali :P ta caye ? korang try la pulak sure korang rase ape yang aku rase *kecuali hati awak hati batu :P lalala

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola