20 December 2010

perlu ke ?

  • na cerita kisah seorang jejake yang sikit atas umur dari saya yang ayat nye sangat sentimental like ko bagai bulan dan bintang bagai la kan haha ! aku nite shif only oneday cuz terlalu baek hati tukar ngan zarina alasan dye ade appoimen ta bole na masuk nite shif . aku kan baek hati pluss begokk jugak sume orang kate aku ni terlalu murah hati ta btempat huhu , p da tuka pon so peka'n mate butekan telinga lalala :P
malam g kje mamat ni text aku na sgt anta aku g kje , aku mmg da knl dye lame p jarang text je , at 1st mmg la aku tolak p dye da smangat katenye na g dinner bagai la ngan aku haha , so kua awal la kan klu na dinner dulu . ta tao na g ane dye bawak aku g makan kat Bangsar Shopping Center ( BSC ) and tempat pilihan DOME ! :)) masyuk ko kan bagus makan 2org je pon da 100+ huhu .
  • alahai ! bab ni aku ta suke da , perluke dye na luahkan isi hati dye kat aku ? gelii la cuz feeling aku bkn tok dye . benci la bab ni so aku just pekak kan telinga waktu dye mintak couple and na jadikan aku yang istimewa ! eeeuuuuu ! TA NAK ! alasan terbaek that time aku perlukan mase haha . pastu aku terus ajak dye gerak , campai hotel dye bole ajak aku masuk vivo club karoke kat eastin hotel tuh , giler la dye aku na masuk kje la !
aku masuk kje dalam setengah jam dye call aku ngan suana yang bising gile , rupenye dye kat club vivo tuh dye pegi sorang2 je mnyalak haha ! gile la dye an . abes menyalak dalam kul 1 cmtuh dye kate dye kat lobby eastin hotel , adeyh aku pon tgokk la dye mmg de kat lobby baru abes mnyalak , aku pon pe ag truss mnyembunyikan diri HAHA !
  • dari nasihat yang aku dapat , sume soh aku hati2 ngan dye sb dari care dye just mcm na aku tapi berlagak ngan duet dye , ape dye engat bapak dye de petronas sndry aku pandang kod . duet ta bole pakse hati and pasaan orang andd duet bukan la segale nye tok aku . klu aku jahat da mmg aku ketukk dye kaw2 p aku masih orang baek budi bahasa ! lalala *muntah jum :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola