16 December 2010

hati sabar la ..

who knows? who really knows? inside here, nobody see
everytime i said i wanna forget you, and that time , you'll be near me.
it hurts me a lot.
i know i don't love you
but it still hurt me when i wish to forget you, but you always be near me
fighting with my own feeling, it makes me hurt enough
i don't know if he really know how i feel , it's oke

Aku harus belajar ... Jangan memaksa dicintai , cukup sekadar mencintai ...
Aku harus belajar ... Rindu tak semestinya diketahui , cukup andainya terbuku dihati
Aku harus belajar ... Menerima kekecewaan , kerana aku ada hati dan perasaan
Aku harus belajar ... Memaafkan bila dikianati , biarpun berulang kali
Aku harus belajar .. Kehilangan insan tersayang , andainya itu ketentuanNya
Dan aku harus banyak belajar ... Kerana semakin aku belajar Semakin banyak aku tidak mengerti dan memahami Semakin aku cuba mengerti , semakin jauh kenyataan ini Setiap pengalaman itu adalah ilmu dan aku akan terus belajar...

2 comments:

Akif Ashari said...

ouchhhh . i'm pity with u .
nvm, mybe this is ur FATE and u must be strong to accept all this .

dylalola said...

akif = thanks you babe , i'll try but like i say i hurt me enough :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola