25 December 2010

blogger

saya na update blogg tapi saya tade mase , sabar ye saya takan lupekan awak andd saya akan teman awak like before blogger :D macam2 lagi cerita sedih gembira yang saya ta kongsi dengan awak lagi kan blogger and macam2 lagi yang terjadi dalam hidup saya :( tapi awak jangan kecik hati tau sebab saya tau awak lebihh memahami saya dari mereka :) ! awak tunggu saya oke saya akan datang dalam mase terdekat ni haha :D

doakan saya lebih kuat untuk hari2 saya ya Mr.Blogger
saya tao awak terlalu setia dengan saya ,
saya rase puas bile dapat luahkan semua isi hati saya pade awak Mr.Blogger
saya sayang awak , sebab awak juga sahabat penting saya :DD
saya rindu awakkk lebihh ! iloveyou ,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola