27 November 2010

topic for today !

today aku in noon shif, cam bese la klu noon shif an agak gile busan and mengantok tahap cipan !
so cam bese la aku law tade kje aku dok menatap pc tuh layan google , search la ape na search sampai lebam haha ! na jadi kan cerita HAHA ! ttb aku dapat call suare cam kenal an . rupenye c terkuat gosip kuh nurul dania :)) ko menjerit kat phone tuh da mcm org mati laki ko tau ! aku pon cam korang gak law ttb dapat cal kat telinga sound like DYYYLAAAAAAA ! hahahah aku pon xcited la tnye ko da knp ? jerit sgt pon ta bole an haha :D
lastly . cerita yang menarik aku dapat IS ! dyla ko trun staf entrance skg ! dye bawak awek dye doe ! haha . hwo ? ta nak bg full name la we just called him Mr.A :) tha aku pon tergelak mcm kelakar but de gakk la ujung2 tuh pasaan ta caye dtg an , ta caye dye ley bawak awek dye datang eastin huuhu . engat kan Mr.A ta berani na tonjol an awek dye an hahaha !
aku pon mula la brsuare , alaaaaa ta cukup staf ni doe tgal patime sorang ni je c dilara ni . nurul pon bersuare la , alaaa gedikk ko tron kjap je pon cepat t kang dye berambus ta dapat na membahan haha ! tuh je la yang ko tao an nurul membahan orang yang ta sepatut nye haha !
annnddd ! ngan kuase yang ta berape aku na ade aku pon tron tgalkan dilara sorang2 jup , katenye c dilara its oke im fine anything i call u :) haha guud job dilara :D aku pon tron la ke staff entrance ! nahhhhhh ... ! na cgt membahan an amekk ko , padan muke ko dyla Mr.A da bawak awek dye brambus kate nurul ! huhu aduhhh ! cam babihh la dye da bela baru na tgokk muke awekk dye , cun sgt ke an haha :DD adoi jawapan nye ta dapat la ktorang membahan hahaah ! bukan senang na tgok Mr.A bawak awek tersayang dye tuh dtg an ! shiaaalll errrr !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola